Betaling

AGF Fanclub Aarhus modtager betaling med VISA Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

AGF Fanclub Aarhus bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

AGF Fanclub Aarhus´ medlemsportal udsender medlemskort, gavekort og 10 % rabatkode via e-mail på den førstkommende hverdag efter din betaling er gennemført..

AGF Fanclub Aarhus arrangerer udebanetur, hvor betalinger sker via vores hjemmeside, så vi har kun mulighed for at lever ydelsen, hvis den betalende person overholder de tidsfrister som er oplyst på AGF Fanclub Aarhus hjemmeside under arrangementer link http://medlem.agf-fanclub.dk/event

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

AGF Fanclub Aarhus
Stadion Alle 70
8000 Aarhus C

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Refusion kan kun ske i forbindelse ved tilmelding til et arrangmentet, hvor der sendes mail om afbud INDEN tilmeldingsfristen udløber, link http://agf-fanclub.dk/udebaneture/

Betingelser for kreditkort abonnement

Generelt:
Når du acceptere de gældende abonnementsbetingelser på agf-fanclub.dk accepterer du at AGF Fanclub Aarhus må trække det oplyste beløb periodevist, indtil du opsiger dit abonnement.

Kreditkort abonnementet er en service overfor kunden for at lette betaling, og kan til enhver tid afmeldes.

Pris og periode:
Alle priser på agf-fanclub.dk er inkl. moms. og opkræves som udgangspunkt 1. gang om året. Afvigelser fra dette vil fremgå på ordreoversigten inden bestilling.

Pris der trækkes via abonnement fremgår ved bestilling,

Ændring af kortoplysninger eller andre oplysninger:
Kreditkort abonnements aftalen der indgåes kan til enhver tid ændres eller stoppes, ved at logge ind i systemet på http://medlem.agf-fanclub.dk

Her kan man gå ind under Indstillinger - Regninger fra AGF Fanclub Aarhus og vælge at stoppe aftalen eller skifte betalingskort på kreditkort aftalen. Såfremt aftalen stoppes vil vi efterfølgende fremsende faktura til betaling på kontoens primære e-mail adresse.

Andre informationer vdr. kundeforhold, som navn, adresse og e-mail kan ændres ved at klikke på dit navn.

Alle e-mails der fremsendes ifm. kreditkort abonnementet vil blive sendt til e-mail adressen der er brugt ved bestilling, og som kan findes og ændres på portalen.

Opsigelse og fortrydelsesret:
Kreditkort aftalen kan til enhver tid stoppes som beskrevet under punktet “Ændring af kortoplysninger eller andre oplysninger”. Dette skal gøres inden den adviserede dato for hævning på kreditkortet (se afsnittet “Procedure for abonnementshævning”), for at undgå træk på kreditkortet. Opsigelse af kreditkort abonnements aftalen er ikke en opsigelse af medlemskabet, men blot betalings aftalen, se vores generelle vilkår for information om opsigelse af medlemsskab.

Procedure for abonnementshævning:
Når du gennemfører et køb, eller tilmelder dig kreditkort abonnements betaling med et kreditkort, vil du indtil du stopper aftalen eller opsiger medlemskabet af AGF Fanclub Aarhus, blive trukket automatisk for alle regninger baseret på det gældende medlemsskab.

Proceduren er følgende:

3 dage før beløbet trækkes, sender vi en betalings advisering inkl. en vedhæftet ordre som kreditkort hævningen ligger til grund for.

På den adviserede dato bliver abonnementshævningen foretaget

Efter abonnementshævning er foretaget vil du modtage en endelig betalingsbekræftelse samt en faktura

Opstår der problemer med betalingen vil du modtage fakturaen og en besked om at abonnementshævningen ikke kan gennemføres. Fakturaen har en betalingsfrist på 20 dage fra den er forsøgt hævet, og kan betales via netbank eller med kreditkort ved at gå ind på http://medlem.agf-fanclub.dk/betal og taste medlemsnummer og faktura nr.

Fortrydelsesret

Jvf. vores vedtægter kan du altid melde dig ud af AGF Fanclub Aarhus. Dog refunderes overskydende kontingent ikke.

Link http://agf-fanclub.dk/vedtaegter/

Meddelelsen skal gives pr. mail på fans@agf-fanclub.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom at du ikke længer ønsker at være medlem af AGF Fanclub Aarhus

FORTRYDELSESFORMULAR

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende.

Til:

AGF Fanclub Aarhus
Stadion Alle 70
8000 Aarhus C

E-mail: fans@agf-agf-fanclub.dk

- Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med

min købsaftale om følgende varer (venligst skriv varenummer og varenavn):

___________________________________________________________________________________

- Bestilt den ______________________________________________________

- Ordrenummer ______________________________________________________