Informationer
Thomas Jensens Allé 2
8000 Aarhus C
Kontaktperson Turudvalget
KMD Cup 2020 afvikles fredag den 10. januar i Jyske Bank Arena i Odense.
Vi åbner for tilmeldingen til stævnet mandag d. 11. november kl. 10:01.
Til denne tur vælger vi at belønne vores medlemmer, så turen er til en start kun for medlemmer af fanklubben. Derudover betaler fanklubben transporten for turens deltagere.*
Som altid sørger vi for billet ifm. vores udebaneture, og derfor skal du ved tilmelding betale 150 kr. - svarende til entrébilletten for en voksen.

Vi kender endnu ikke turneringsprogrammet. Vi ved dog, at dørene åbner klokken 17. Så i første omgang skal du som deltager forvente, at vi kører fra Aarhus klokken 15.
Skulle offentliggørelsen af turneringsplanen give anledning til at ændre afgangstidspunktet fra Aarhus, får du direkte besked.

*Gælder de første 50 tilmeldte.

Spørgsmål om turen, kan stilles pr mail til turudvalg@agf-fanclub.dk.
Det vil IKKE være tilladt at ryge i bussen.

Fanklubben sælger drikkevarer, og derfor er det ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer i bussen.

Der er mulighed for at tilkøbe sandwich fra Mr. Mums. De koster 45 kr. pr. stk.